2010. december 31., péntek

december 31.

Elérkezett 2010 utolsó napja, remélem ez az utolsó nap nagyon ottlessz.
Összeségében számomra ez az év jól sikerült, de ezzel együtt életem legnehezebb éve volt, szerintem sok dolgon mentem át.
Elég nehéz volt pár dolgon átmenni ebben az évben, főleg a csapatváltáson, mert nagyon szerettem a régi csapatom, de az újjat is nagyon bírom.
Nagyon sok új barátot szereztem, és nagyon sok barátommal közelebb kerültünk egymáshoz.
Jó pár emberrel össze vesztem ebben az évben, de velük rendszerint ki is békültem, persze vannak kivételek, akivel nem rég vesztem össze, mert gusztustalan amiket csináltak.Ezúton szeretném megköszönni nekik, hogy igaz barátok voltak és sosem vertek át.
Szerintem sokat változtam ebben az évben, sokkal érettebb lettem mint egy évvel ezelőtt, jó persze a hülyeségek még mindig megvannak, de azért most már tudom hol van az a határ ameddig el lehet menni.
A nyaram, háát, szerintem jól sikerült, ott is sok barátot ismertem meg nagyon sokat voltunk strandon, ami azért eléggé élvezhető volt, főleg a társaság miatt.
Az egyik legemlékezetesebb emlékem a nyárrol, augusztus 20. egyszerűen az a nap felejthetetlen volt.
Sajnos a nyár elég gyorsan eltelt és elkezdődött az iskola, nem nagyon élvezem még most se, csak a szüneteket, meg ugye a társaság.
A téli szünet jól kezdődött, mert városban nagyon jól elvoltunk, mint minden nap.
Mostanában asziszem kedden voltunk Békéscsabán, találkoztunk pár baráttal.
Annyi helyre mennék és találkoznák sok-sok baráttal, sajnos valamelyik út lehetetlen, mert nincs rá időm, de majd egyszer .
Egy évvel ezelőtt ha tudtam volna hogy így fogok öltözködni, akkor tuti leoltottam volna magamat, és ezen is megmutatkozik hogy mekkorát változtam, egy évvel ezelőtt csőnacit tuti nem vettem volna fel, mostmeg, mást nem veszek fel.
Ennek az évnek a végén szeretnék mindent megköszönni a barátaimnak, ti mindig mellettem áltatok és szerettek a hibáimmal eggyüt, van olyan barátom, akit még élőben sosem láttam, de jobban megbízok benne mint például egy itteni barátomban.
Sok lánybarátom van, töllem leolthatnak hogy sok a lánybarátom és ezért tuti buzi vagyok, hát hajrá attól mert én ugyan úgy elvagyok egy lánnyal mint egy fiúval attól az nem buzis, szerintem, na mindegy ez egyes emberek saját dolgai ami engem nem nagyon izgat.
Annyira nem bírom, ha valaki engem olt le, hogy miért vagyok egy-két évvel öregebbekel, mindegy hogy fiú vagy csaj.. és akkor azt hallom, hogy barátkozz a sajátkorosztályoddal, mondom okészia.
Röviden összefoglaltam, hogy mi történt velem 2010ben, de ha még eszembejut valami beleírom. sziaztok.