2010. szeptember 27., hétfő

Annyira nem szeretem ha:

Szerbusztok:DD arra gondoltam hogy leírom , hogy miket nem bírok... ugyis bele döglök az uncsizásba:/
Van egy pár, de nem mindent írom le.

Annyira nem szeretem ha: Hülyének néznek.
Annyira nem szeretem ha: Ok nélkül utálnak.
Annyira nem szeretem ha: Külsőre elitélek, és megmondják hogy milyen ember vagyok.
Annyira nem szeretem ha: Hátam mögött kibeszélnek.
Annyira nem szeretem ha: Le szólnak.
Annyira nem szeretem ha: Az utcán rám üvöltenek, hogy EMÓÓÓS... mert nem vagyok az.
Annyira nem szeretem ha: Rossz a Facebook.
Annyira nem szeretem ha: Nagy tömeggel vagyok, és égetnek.(Pl:üvöltöznek)
Annyira nem szeretem ha: Beteg vagyok.
Annyira nem szeretem ha: A barátaim átvernek.
Annyira nem szeretem ha: Egy gyökér gyerek beugat, ha feltettem neki egy teljesen átlagos kérdést.
Annyira nem szeretem ha: Unatkozok.
Annyira nem szeretem ha: Nincs net.
Annyira nem szeretem ha: Nincs zene.
Annyira nem szeretem ha: Össze veszek egy barátommal.
Annyira nem szeretem ha: A TV-ben nincs semmi értelmes műsor.
Annyira nem szeretem ha: Felkerülök egy szánalmas oldalra és az ismerőseim azon vannak fent akadva két hétig.
Annyira nem szeretem ha: Szar a kedvem.
Annyira nem szeretem ha: Nem jön össze valami.
Annyira nem szeretem ha: Rám kennek olyan dolgokat, amiket nem is én tettem.
Annyira nem szeretem ha: Valaki megmondja mit csináljak.
*-*