2010. szeptember 23., csütörtök

Blogom első sorai

Sziaztok.

Na szóval hol is kezdjem...

Ivanics Zsolt vagyok, barátaim Zsoltinak,Zsoltykának hívnak=)
13 éves vagyok, teljesen átlagos .
Azért csinálom ezt a blogot mert szeretem leírni a gondolataimat, érzéseimet.
Amit tudnotok kell rólam:
- Általában kedves,jófej,megértő stb. vagyok. Ha felkurják az agyam akkor viszont bunkó. 
- Imádom a zenét, mindent meghallgatok, de a kedvenceim:
- Kilakikitt
- Anonim MC
- Drum and Bass
- Dubstep
- Children of Distance
- Mes
- Tirpa
- Riddler
naggyából ennyit a zenei stílusomról.

Na szóval amiket még tudnotok kell:
- Imádom a barátaimat, értük ölni tudnék.
- nem szeretem ha lenéznek, vagy külsőre elitélnek.
- nagyából mindenkivel jóban vagyok, de vannak kivételek akik sajnos ok nélkül nem bírnak... miközben alig ismernek.
- nem szeretem ha  a hátam mögött kibeszélnek, kamu dolgokat álítanak rólam...

Szerintem bemutatkozásnak elég is volt ennyi .

A blogba sokszor fogok írni, szóval rendszeresen látohathatjátok:DDD