2011. február 20., vasárnap

Ismeretség hazugsággal jár.

sziaztok .Tudom elég rég írtam, de ennek oka van, első nincs miről, második nincs idő.
Annyira bírom ha valaki ismernek páran, akkor arról olyan dolgok terjednek aminek semmi alapja nincs.
Személy szerint énis át estem ezen a dolgon, pedig engem nem ismernek sokan, van egy bizonyos baráti köröm, meg egy réteg akit ismerek, de nem feltétlen tartom a barátomnak.Hallotam magamról olyan dolgokat, amik fullra kamuk, megis lepődtem, hogy én?oO mondom uramisten.
Ráadásul olyan emberek mondják a cuccokat, akiket nem is ismerek, életemben kétszer ha láttam, vagy még  annyiszor se, és erre hallom vissza a dolgokat rólam.Olyan szívesen megkérdezném a szerzőjét a kamuknak, hogy honnan tud ennyi dolgot rólam? szerintem megszólalni nem tudna.Szerintem ez olyan gyerekes, jó még azok vagyunk jópáran, de akkor is , nem így kéne viselkedni, terjesszenek rólam igaz dolgokat, akkor megérteném, de így. Elég gusztustalan dolgok ezek. na pá.