2011. február 24., csütörtök

ValóVilág 4.

Mit írjak erről a szennyről? én is szoktam nézni, de csak azért mert eléggé uantkozok, de ennek miértelme van? mennek mindig a viták.. és nem csak bent, a kinti életben is erről van szó napmint nap.
Annyira nincs értelme hogy be megy 14 ugymond "senki" és kijön félév mulva 1 ember akinek az élete megváltozik, a többi 13nak meg lessz egy kis hírneve.Szerintem aki nézi az le szűri belölle a lényeget, arra megy ki a játék, hogy at RTL-nek több pénze legyen.Eleve ottkezdődik hogy ugy volt a kezdet kezdetén, hogy semmilyen előélető "balhés" emberkék nem fognak bemenni, hát ez nem sikerült, mivel ha jól tudom Béci sem tiszta gyerek, és ezt nem azért mondom mert cigány.Itt arra ment ki a beszavazásnál a játék, hogy minél balhésabb legyen az aki oda bekerül, eleve az a baj, hogy ez az egész játék elvan csalva, mertha tényleg az emberek döntenének szerintem egyes emberek nem kintről néznék a műsort.Na mindegy én csak leírtam a véleményem.. többit ti tudjátok <3