2010. október 14., csütörtök

Kapcsolatban.

Sziaztok:) háát ez a cíím nem sokat mond el, de ha Facebook-on követed az életem akkor tudod mirőől van szó.
Na szóval a kételkedőknek mondom hogy: IGEN, együtt vagyunk.
Sokan kérdezik hogy, ezt hogy? ezt miért?
Sokan azt hiszik mert másfél évvel öregebb, ezért ez csak egy "vicc" de ismét elmondom hogy nem...
Ez az egész dolog úgy kezdőtött, hogy elkezdtünk talizni, kezdtetben haverokkal voltunk, aztán elkezdtünk kettesben talizni, szimplán mint "legjobb barátok", de szerintem mindenkinek tiszt az, hogy egy fiú és egy lány közt nincs barátság:) mondjuk szerintem van, mert nekem nagyon sok lány barátom van=)
Na szóval fojtatom a kis mondókám.
Ő is bevalotta hogy tetszek neki, én is bevalottam hogy tetszik nekem, ugye innentől gyakorlatilag nem lehetett elrontani semmit.
Az egyik hétvégén megtörtént az amit mind ketten akartunk, smároltunk.
Ezután pár napig folytattuk a megszokott kis "baráti" életünket, de én már alig bírtam ki, hogy ne kérdezzek rá, hogy neki mit jelentett ez az egész, válasz:MINDENT, mint nekem.
Aztán hétfőn háát hogyis írjam le... össze jöttünk.
Ez mind széép, és jóó, csak ennek az egésznek egy szépség hibája van, hogy csak hétvégén tudunk találkozni, de ez nekem mégis a legjobb dolog az életemben.
Nagyon sokan kérdezték, hogy nem idős hozzád?
- Szerintem nem, végülis másfél év nem sok, csak sokan úgy nézik hogy én 7.es ő 9.es, de ez egyikünket sem zavarja.
Na szóval röviden ennyi, és 16 nap és 30.a^^ és Békéés:)
Nagyon várom máár.
Na további szép estét, szijaztok jó éccakát.