2010. október 19., kedd

Lehet hogy minden a régi lessz?

sziaztok.
Amit itt most lefogok írni, az egy elég fura és érdekes történet.
Na szóval ez a cím sok mindent takar, "Lehet minden a régi lessz?"  szerintem ami egyszer tönkre ment, azt nagyon nehezen lehet helyre hozni, vagy ha lehetséges a régmult emlékeket elfelejteni, és a jövőbe tekinteni.
A volt csapatomról szól ez az egész történet, elkezdem az elejéről.
Más fél évvel ezelőtt kezdtem el újra focizni, akkor a bajnokság vége volt, ugye a bajnokság után, egy kis idővel ekezdtünk alapozni, és akkor még majdnem minden teljsen rendben is volt, edzettünk rendesen, majd elkezdődött a bajnokság, nem számítottunk ekkora sikerre amit mit produkáltunk, sorra nyertünk és semmi gond sem volt,eljött a fél év, 12 meccsből 12 győzelem, és ezt csak az MTK tudta követni, mert ők is veretlenül, se döntetlennel hozták le a félévet. Eljött a bajnokság második fele, nyertünk,nyertünk,nyertünk, majd az egyik hétvégén a békéscsabai 1998 hoz mentünk, akit itthon 4-0ra vertünk, de tudtunk, hogy nem lessz könnyű idegenben, mert a csabának mindig sikerül valahogy kibaszni velünk, azon  hétvégén is sikerült, méghozzá a bíró segítségével, 72.perc 0-1 egy szöglet után kipattan a labda az egyik Bcsabai rá rugja, és mellkason találja a volt csapattársam, és befújta büntetőnek, azon az alapon hogy "kéz" volt, és berugták a büntetőt, tehát 1-1 lett, amit ha úgynézzük idegenben nem rossz, de simán lett volna lehetőségünk arra hogy veretlenül lehozzuk a bajnokságot, ha nincs egy ilyen köcsög meccs.
Eközben mi a Diákolimpia országos döntőjére, de ekkora már korán sem volt minden rendben, a volt edzőmet ki akarták rugni, mert nem találtak valamilyen papírt, és ráfogták  hogy ő tüntette el, vagy valami ilyesmi, sajnos ez a cirkusz az edzőm, vagyis inkább a csapatom vagyis a volt csapatom közt, kihatott az Országos diákolimpiai szereplésre, mert már mindenki tudta hogy valószínűleg ez lessz az utolsó párnap amit ez a csapat együtt tölt, és sajnos csak a 8. helyet sikerült megszerezni, felmerül az a kérdés, hogy milett volna, ha nincs ez a cirkusz, és simán,nyugodtan játszhattunk volna, szerintem az lett volna, hogy megnyerjük, mert nem voltak ütős csapatok, sokan csak úgy mond ground focit játszottak, de mi nem.
Ezután biztosra tudtuk, hogy kirugják az edzőnket, a csapat nagyrésze otthagyta a volt csapatot és külön csapatnélkül edzettünk, de sajnos nem vették vissza a volt edzőnket, ezért mindenki elment egy csapathoz, én személy szerint a Hódmezővásárhely UFC-t választottam, de sokan a Gyulát, én azért nem a gyulát választottam, mert kolesz, és tudom hogy milyen szar az ilyen korban, és sajnos a volt csapatomnál az egyik legjobb barátom abba is hagyta a focit, és ő Gyulára ment annó.Lassan sikerült felfognunk hogy már nem vagyunk egy csapat, sajnos, de nekem és az egyik volt csapattársamnak, aki most is a csapattársam mert ő is a Hódmezővásárhely UFC-hez jött, sikerült bekerülnünk az NB I.es keretben, mellette még NB II:ben is játszunk, vagyis már csak ő, mert én 3hónapig nem játszhatok, de ezt már egyszer leírtam, az egyik előző bejegyzésemben.
Na szóval most felmerült  az, hogy újra össze ál a régi csapat, vagyis egy nagy része, méghozzá NB II.ben Kaszaperen, ezt az egyik nap anyukámtól tudtam meg, és egyböl olyan jó kedvem lett, mert én még lelkileg nem bírtam feldolgozni, hogy 6 év munkája, csak simán a semmibe vész el.Ez a dolog még nem biztos, szóval senki ne vegye úgy, hogy én otthagyom az UFC-t és egyböl átmegyek, hogy a régi közösség tagja legyek újból, de ha felmerül az, hogy választanom kell, akkor lehet hogy a volt csapatomat választom, mert nagyon hiányzik az a régi edzések, a régi meccsek.
A mostani csapatommal semmi bajom sincs, sőt örülök, hogy őket választottam, nem a Gyulát. Nagyon jófejek, lehet velük baromkodni, sajnos az eredmények nem olyanok mint régen, és ez nekem egy kicsit furcsa.
Elég erős a bajnokság, amibe mi játszunk, ha így megnézed hogy MTK ,FTC, DVSC , és még sorolhatnám, mekkora klubbok ezek? háát nagyobb mint a milyénk, és ha megnézed a felnőtt csapatokat, akkor megtudod hogy az utánpótlásuk ellen nem egy leányálom játszani.
Remélem össze jön ez a dolog, szürkoljatok.
köszönöm a blog követőinek, hogy olvassák:)
sziaztok.