2010. október 6., szerda

A hétvége tervei*-*

szeejbuusztok:) tudom hogy megint egy darabig nem írtam, de nem volt konkrét témám.
A "hétvége" címszó alatt csütörtököt is bele értem.
Na szóval, lessz az iskolánkba suli "disco", általában elviselhető a zene, nem egy nagy szám, de azért ellehet lenni, szóval elmegyek és megnézem milyen lessz:) ha nem tetszik, akkor egyszerűen kisétálok és annyi volt, de szerintem nem így lessz.
Nah szóval csütörtök egész jó lessz. a Péntek százszor jobb lessz*-* mert délután Adéllal leszek, ami azért is jó mert nem láttam már egy hete, és nagyon hiányzik:$ szerintem nagyon jól elleszünk:) mint mindig, így volt ez előző héten szombaton, akkor is nagyon jól éreztük magunkat:$
Végre kijönn a Children of Distance 333km, nagyon tetszik:) ütős lett fiúk, gratulálok!:)
Ennyire sikerült össze szedni a gondolataimat, bocsi hogy ilyen röviden írom le a dolgokat, csak alig van időm:S
Majd ha egyszerr tényleg lessz időm, és lessz egy dolog amit leírhatok, akkor tényleg le írom érszletesen.

A végére egy kis idézet:)

"Mikor már azt hiszed, hogy minden elveszett,
Akkor felcsillan a szemed, s megpillantod azt aki szeret."

Köszönöm akik olvasgatják a blogom!