2011. január 27., csütörtök

Életem.

Olyan rég írtam, de mostanság nincs miről, vagy ha van is, egyszerűen nincs időm le írni, most le írom mi sok történt velem mostanság .
Első dolog amit leírok ide az a fél évim storyja.. hát a félévim, hogy is mondjam.. nagyon rossz lett, kaptam itthon az ívet hogy nem tanulok meg minden, szerencsére elmúlt a fél év, valamilyen szinten most már egy kicsit komolyabbra fogom a tanulást, mert az év végi beleszámít a továbbtanulásba.
Ez még a sulihoz tartozik, szerinted nem szánalmas amit mostanság a tanárok csinálnak?
- szerintem nagyon gáz, jó igenis van olyan tanár aki a munkáját végzi, és nem azzal törődik, hogy a gyereknek rossz legyen.
Nekem mostanság elég sok konfliktusom volt a tanárokkal, főleg eggyel, rám van szálva, csak nem veszi észre azt hogy leszarom.Próbál szívatni, de nem sok sikerrel, fél év kor majdnem sikerült neki, de nem érdekel, év végére esélye sem lessz.
Na lépjünk tovább...
Annyira boldog vagyok, főleg amiatt, hogy ilyen sok IGAZ barátom van, sokat számítanak nekem.
Szerencsére jött még egy kis plussz boldogság: $ Anita  fb-n bizonyára láttátok már hogy együtt vagyok vele, remélem sokáig fog tartani. imádlak. 
Másik dolog amiről írni szeretnék még az a folytonos kavarás, pár embernek miért jó az, ha kavar, és aztán az illető akiről kavart, bajba kerül? nem tudom egyes emberek mi örömet látnak ebben, de nagyon szánalmas.
Nekem is volt már ebből elég bajom, és szerintem még lessz is , mert körbe vagyok véve kamugépekkel.
Ha valakinek van valami jó ötlete miylen dologról írhatnék, akkor azt ossza meg velem, mert nincsmiről írnom:S:S na páááá