2011. január 19., szerda

"...Mehet a pörgés, mielőtt leszúr egy kés..."

Találtam egy összefoglalót, egy olyan embertől aki ott volt a helyszínen.
tessék a leírás:
Nem terveztem beszámolót írni a tegnap esti NNL-ről, de a körülmények sajnos megkívánták. Eddígi életem egyik legnagyobb bulijának indult (mármint a hely nagyságát és a résztvevők számát tekintve), majd az egész az élére fordult és szépen lassan kitört a pánik. Sajnálattal tapasztaltam, hogy a különböző online és offline médiumokban összehordanak mindenféle hülyeséget, ezért most leírok mindent, amit én tudok, hogy ezzel is segítsek egy tiszta képet kialakítani. A bejegyzést a legjobb tudomásom szerint írtam.
Beengedés
Az ajtónál 200 méter hosszú sor állt, a bejárat előtti 30 méteres sávban pedig összetömörült sok ember, akik egymást lökdösték befelé. 15 biztonsági őr alig bírt el a tömeggel. A bejáratnál motozás egyáltalán nem volt, de még a táskámat se nézték meg, simán bevihettem volna akár több üveget is. A pénztárnál tudtam meg, hogy 800 forint helyett már idő közben felment ezerre a jegy ára, de amikor a pénztárosnak csak 1600-at adtam két karszalagért, lazán lerendezte egy annyival, hogy "jó, ez pont annyi, mehettek..." (nem adott számlát, he). Többen megkérdőjelezték, hogy miért nincs rendőri felügyelet a beléptetésnél, miért volt 16+ a party stb, de szerintem ha 10 emberből nem lenne minimum 7 tróger, hanem a kultúrált, értelmes emberek lennének többségben (nem csak egy-egy bulin, hanem úgy általában is) akkor nem történnének ilyen dolgok és nem lett volna probléma a beléptetés módjával.
Légkör
A földszinten kívül még két emelet volt, a lépcsőkön gyakorlatilag lehetetlen volt közlekedni, a wc-nél fél órákat kellett várakozni és nem volt egy "nyugiszoba" sem, hanem megállás nélkül minden helyiségben üvöltött az elektronikus zene. Mivel a botrány a földszinten tört ki, a fenti bulizók (köztük én is) nem tudtak semmit a lenti eseményekről. Ha engem egy ismerősöm nem értesít telefonon akkor én is rendőri kísérettel hagytam volna el az épületet, de még szerencsére kijutottunk a nagy tömeg előtt.
 tessék. ezt találtam.
most leírnám az én véleményem..
 Szerintem ez az egész botrányos, erről már írtam egy pár sort Facebook-on, és ismét csak annyit tudok ehez hozzá fűzni,hogy ez a magyar kormányé és a biztonságért felelős személyek a felelősek.. sokan azt mondják hogy eltaposták a 3 lányt, de ezt csak rendőrség vetíti elénk így, késelés volt, és 2 lány halt meg, tudomásom szerint a harmadik él. Gondoltam arra, hogy felkeresem a harmadik lányt, és interjút csinálok vele, de erre most nincs sok időm sajnos, de egyszer megcsinálom.
Nem tudom hogy cigányok késelték-e meg a két lányt, vagy magyarok, de tudomásom szerint cigányok, sokan nem mernétek kiírni így mert szerintem sokan "féltek" a cigányoktól, de én nem félek töllük, mert nincs miért, fenyegessenek, nem rá érnek? nekem is van velük elég ügyem mostanság szóval tudom ilyen gerinctelen némelyik, persze vannak kivételek.