2011. január 29., szombat

Hazugság és megcsalás.

Sziaztok. Erről a két dologról írok most nektek pár sort.Undorító dolog mind kettő, de egyben még rosszabb.
Szerencsére nekem ezekben nem nagyon volt részem, idáig.Hazudni hazudtak már nekem nem egyszer, de meg csalni még senkisem csalt meg.
Előző bejegyzésemben írtam Anitáról, hát vége is lett, egy hét után, mivel megcsalt.
Még mindig azt állítja, hogy szeret, de én hogy hidjek neki? ha egyszer megcsinálta, másodszor is megfogja.
Hiába ivott, hiába állítja azt, hogy a gyerek mászott rá, szerintem nem mentség.
Mellesleg akivel megcsalt, én kb 2 éve ismerem, és elég jó beszélő  viszonyban vagyunk, tegnap délután dumáltam vele, és ő teljesen mást állított.
Én nem tudom kinek hidjek, de szerintem ebből a kapcsolatból nem lessz semmi, szerintem.
Na paa''.