2010. november 2., kedd

Egy pár újdonsáág.

Szerbusztook;)
Sokan tudjátok szerintem, hogy Vitális Gergő szülinapi buliját üneplik november 5.én, itt orosházán, az eggyik szórakozóhelyen.Főleg azok sejthetik, akik fészbúkon követik az életem.Tudomásom szerint a Kaptárban lessz, de azt sem tudom hogy holvan, de szerettem volna elmenni, de úgy tűnt hogy nem engednek el, de ez változott.
Mivel tesóm haverjai rendezik meg Gergő is a haverja,így meg hívták, és mondták előtte, hogy menjek el én is, jólfogom magam érezni, szarjam le, hogy én leszek a legkisebb. Ugye egyedül nem engedett el anya, de tesóm is megy, és elmehetek vele*-* és gecijóólessz. Akkora buli lessz ott, nagyon jófejekkel, remélem senki nem fog beszolni, hogy én vagyok a legkisebb^^ és Gergő még egyszer boldog születésnapot:D

Eddig nagyon jól telik az őszi szünet, nagyon jól esett már  Adéllal találkozni, hisz 3hétig nem is láttuk egymást.. mivel neki koleszban kellet lennie 2 hétig, mikor találkozhattunk volna akkor én lebetegettem, és nem bírtunk találkozni, de szerencsére ez hétfőőn sikerült.Annyira boldog voltam, hogy látthatom, nagyon hiányzott máár.
Amúgy a szünet nagyon jól telik, akkorákat barmulunk spanokkal.

Új kinézet?

Hát igen, új kinézetet fogok csinálni, vagyis hozzá fogok kezdeni, amikor a bejegyzést leírtam.
Szerintem egy kicsit változtatok rajta, nem tudom miért, de nekem nem annyira jön be.