2010. november 27., szombat

Ez érdekes.


Sziaztok.
Ma este megnéztem, a statisztikai adatokat, hát elég nagy megdöbbenésemre elég sok a látogatóm.
Augusztusig alig volt olvasóm, majd Szeptemberben elég sok lett, nem tudom mi az oka, hogy ennyien követik a blogom, vagy ez a szám csak nekem tűnik soknak?! Szeptemberben 444 ember kattintott a blogomra.
Ezeket nézegettem épp, mikor Októberhez jutottam, Októberben volt a legtöbb látogatóm, összesen 721.
Eléggé megleptek ezek az eredmények, nem tudom mit "esznek" a blogomon, de ezek szerint nem írok olyan rosszul, mint ahogy gondoltam.

Legyetek szívesek, ezt a blogot is nézegetni, egy nagyon jó barátom írja,  szerintem érdemes meglesni.
Niki blogja. tessék nézegetni, elég jó.
Köszönöm, hogy ennyien nézegetik a blogomat, előzőekben írtam már arról, hogy új blogom lessz, hát nem sok fog ebböl megvalósulni, mert erre a blogomra is alig van időm, nem hogy még egy új blogot csinálni, új design stb, de talán majd szünetben megcsinálom.

Köszönöm az eddigi olvasóimnak, sziaztok.<3