2010. november 27., szombat

Közösségi portálok, egyéb dolgok.

Sziaztok.
Azt szeretném kérni, hogy jelöljetek Facebook és a többi közösségi portálokon, amin fent vagyok, köszönöm.
Tudom multkor  azt írtam, hogy NE jelöljetek, de inkább jelöljetek, valahogy jobb, ha az embernek több az ismerőse.;)
Adatlap.
Itt a tél és kezd hideg lenni, én szeretem a telet, főleg az első pár hét az annyira szép és jó.
Információim szerint, már Budapesten esett/esik, szóval elméletileg nem sokára Orosházán is esni fog.
Annyi embertől hallotam, hogy nelegyen hó, nelegyen hó, miért ne legyen? szerintem nagyon szép, jó itt nem a végére gondolok, mikor olvad és az emebrnek élni sincs kedve, hanem arra, amikor a karácsony szép fehér, vagy arramikor esik a hó, és nincs latyak, stb, ezek a szépek a télben, nem az amikor olvad, amikor olvad azt senkisem szeretni.
Szerintetek télen répanaciban fáznák? : DD
Szerintem elég valószíbű, szóval télire lehet, hogy  egy kis időre, de lerakom őket.
Nem akarok megfagyni.
Hogy én milyen szerencsés vagyok, hogy ilyen barátokra leltem, van pár barátom akinek nagyon sokat köszönhetek, amikor én már minden reményt elvesztettem, ők még akkor is azt mondták, hogy ne adjam fel.
Köszönöm nektek.