2010. november 7., vasárnap

Mekkora bulii volt*-*

Előző bejegyzésemben leírtam, hogy ott leszek november 5.én a Pokol büfében, Vadas szülinapi bulijáán, háát végülis sikerült eljutnom, tesómmal itthon ról körülbelül 19:30 kor indultunk, azért mert a buszmegállóban volt a tali, és előtte beugrottunk enni. út közben össze futottunk Mettyúékkal, beszélgettünk, aztán oda mentünk a többiekhez akik már a buszmegálló előtt várakoztak, amikor mindenki megkérkezett, vagyis azok akik orosházi, vagy a korábbi busszal jött.
Elindultunk az eggyik kocsmába, ott egy kicsit beszélgettünk meg minden, majd pár ember kiment a buszmegállóba, hogy elvezessék őket.
Körülbelül negyed-fél 9 fele elindultunk a Pokol büfébe.
Ekkor már a lányok készek voltak:D
Oda értük már a Dj ott volt , elég sokan voltak, jó sok ismerőssel taliztam.
Elején még egy kis punnyadás volt, mindenki kint volt és beszélgettek.
Körülbelül fél óra mulva bementünk és elkezdődött az igazi buli.
Körülbelül 6 órát buliztam, mert mi 3 , fél 4 fele indultunk haza.
röviden ennyi, ismét elnézést, hogy ilyen röviden írtam le, de este van és nincs kedvem írogatni, meg a faszom is kivan ezzel az egész szünettel.